Thursday, May 28, 2009

KeJuTaN?????


HAI KAWAN2...AKU DE SATU CERITA MENARIK YANG NK DIKONGSI DENGAN KORANG... HAHAHA.... TP X TAU LA KALO AYAT AKU YANG MEMBUATKAN CERITA TU X MENARIK.... MARI KITA MULAKAN CERITA.....BEGINI KISAHNYA :
HaHaHa.... 


Hr nie Brthday Zana... classmate yg paling rapat dgn aku sejak sem 1 g..... sejak akhir2 nie, aku tgk die x bpe nk gmbira.... so sempena birthday die, aku nk tgk die gembira....So, smlm, aku pn plan la tok buat 1 majlis tok die.... Dgn bantuan huda n kay, kitorg pn kuar r g beli kek n brg2.... 2 pn dh last minute sbb ncang dh last minute...huhu...Tanpa ade kepakaran memasak di dapur, aku dgn huda bertungkus lumus memasak didapur... hahaha... Tibai je r... asalkan masak....hahahaha.... kesian huda, x pasal2 die pn terlibat dgn rancangan aku nie....


Then bile hampir kol 12 mlm...kwn2 dh mula datang tok raikan skali.... Untuk rancangan seterusnye, aku utuskan huda ke rumah zana untuk MEMANCING zana ke rumah kami... Huda dgn menggunakan kepakaran die BERLAKON, berlakon seolah2 cemas... Die ckp, de yg x kne pd aku kt uma....Hahaha....Then, zana pn ikut 2 huda blk uma tok tgh aku.....


Then, bile sampai je pintu uma.... mereka ketuk pintu uma..... kami didalam sengaja lmbt bukak...biar die lagi cemas....HaHaHA...Bile terbuka je pintu................


JENG...JENG...JENG...... Nyanyian ramai2 memeriahkan suasana.... Zana yang baru masuk 2 pn terkejut gle2 smpai terkelu... then mcm org x tntu arah....Hahaha.... akhirnye die trus tuju ke lin n peluk lin..... lin yang terpinga2 mse 2 pn biar je la diri die dipeluk oleh zana....Tapi kan, kalo u all tgk muke zana mse 2 mmg best gle.... rugi woo x rakam video smlm...sbb jurufoto dh kne peluk..hahaha



meh, aku nk kongsi dgn korg gmba2 zana semalam...

mse sblm tiup lilin nie, die smpt msuk bilik air bsuh muke sbb nangis....
hahaha...relaks r zana....jgn sdey2.....
SENYUM
mse nie die dh ok ckit dh...huhu... dh blh senyum....bru la best tgk muke die ceria....
CANTIK TAK???
Sempat g aku calitkan krim ke muke die... hahaha...cian die... muke2 wt muke majuk, bile nk amek gmbr, tbe2 muke die bertukar jd mcm nie...hahaha....pe pn...happy always...

Aku rase x de pe yg nk diceritakan lagi... rse mcm dh ckup detail aku cite...hahaha....pape pn, tok zana... 


HAPPY BIRTHDAY.....
SWEET 19.... 
SMOGA DIPANJANGKAN UMO DAN DIMURAHKAN REZEKI.... 
CPT2 SOH CIK ABG MSUK MEMINANG YERKKK.....


K BYE.... JMPE LAGI....

No comments: