Monday, August 24, 2009

RAMADHAN KEMBALI LAGI

ASSALAMMUALAIKUM.... Alhamdulillah.... Ramadhan muncul lagi..... Kali ini, laen daripada tahun2 sebelum nie..... Pada tahun2 sebelum nie pasti ak akan mnyambut Ramadhan bersama keluarga tercinta kecuali thn lepas... Thun lepas aku menyambut Ramadhan di Kem Desaru Gerakhas.... Mase 2 still di PLKN..... Tahun nie, tahun kedua aku x menyambut Ramadhan dgn family ak di Muar.... tapi, kali ini ak menyambut Ramadhan bersama family angktku di Pasir Gudang.... 1 pengalaman yang baru.... Seronok....Sebab dapat bersahur n berbuka ramai2... Sekarang ak di hostel, kalo x berbuka or sahur dgn kawan2... Alamatnye, aku sorg2 la.... huhu.....Mungkin, tahun nie berbeza dgn tahun2 sebelumnya... Almaklumlah, Ramadhan kali nie, aku di negeri org...Menimba ilmu di negeri org...Jika sebelum nie ak disisi org tuaku, tetapi kini... aku bersama teman2....Kami juga sibuk menguruskan persiapan untuk majlis perkahwinan kakakku yg dijadualkan berlangsung raya t...... Harap2 semuanye berjalan dgn lancar... Amin...... SELAMAT BERPUASA...!!

No comments: