Thursday, February 18, 2010

PENJELASAN DAN PENGUMUMAN

Disini, saya SITI AISHAH BINTI A. RAHMAN bernombor IC 901101-01-6270 ingin menyatakan bahawasanya saya tiada kakak lain selain kakak2 yang sebelum ini…. Borang untuk menjadi kakak saya sudah tertutup untuk setahun yang lepas dan orang terakhir yang diterima untuk menjadi kakak saya pada 13 November 2008… Selepas ini, saya hanya menerima kakak ipar sahaja… Harap maklum. Sekian, Terma Kasih. Diharap org yang berkenaan berkaitan benda nie berpuas hati ye… xde ape yg nk di mengakukan lagi n xde ape yg kita nk sorok… xde istilah kakak baru tok mase nie dan insyaAllah tok mase2 akan datang…percayalah… Setakat nie tiade siapa yang boleh menggantikan akk…. Tirah hanyalah kawan biasa... x lebih dr 2....kite wt sume nie sebab x puas aty dgn msj hari 2.... Prinsip kite ttp sme:- - Tiada yg laen selain yg ade skrg - Forever n ever - Ssh sng bersama - Biar kite x b’hrga dmata dy, tp “akk kite” ttp brhrga dimata kite selamanya… - Kegembiraan dy, adalah kegembiraan kita jgk…. - X ksh bile xbrsama diwaktu sng tetapi mahu bersama di waktu susah.. Kerana time 2 la baru kite tau ikhlas x org tu.. - Belum cube, belum tahu…

No comments: