Friday, July 23, 2010

Buat Aku Tersenyum




Lagu nie tetibe membuatkan aku teringt pada seseorg yg bole dikatakan pntng dlm hidupak suatu mase lu ( skrg pn sme gk kowt).... Erm, tajuknye buat aku trsenyum tp lagu nie slalu wt ak menangis... hahahaha... terbalik r plak an.. hahahaha


Tadi, agak lama r chat dgn dy... erm... macam2 kowt... Alhamdulillah hr nie dpt kawal perasaan supaya x sedih lg... Yes.... ak berjaya...!!!! hahahaha.... Sejujurnya hr nie mmg ak xde mood... sgt2... ntah knpe dr pg smpai la ke ptg.... mgkin rumah nie x ceria lngsung kowt ri nie... x taw mne silapnya.... Class plak full dr pg ke ptg.. ermmm....


On ym, tp x chat dgn spe2 pown... Bosan.. 2 pn td chat dgn dy jerk... mule2 mcm x ok jerk bile chat2, lme2 ak da boleh tersenyum.... hahaha.. Thanks ye.... walaupun ak xtaw pe yg mmbuatkn ak tersenyum..... Dulu, lagu nie ak suke sgt nyanyi... x pn ak akn soh dy nyanyi sb dlu 1st time dgr lgu nie pn mse dy nyanyikn pd ak... erk.. mcm terharu giler kowt mse 2... tp 2 dulu.... Skrg, ak pn da jrg nyanyi... G karaoke pn x nyanyi lgu nie lg... ermm... ttbe lak rindu kt lagu nie.... nk nyanyi byk2 kali bole?? hahahaha


pas magrib ak nye kepala macam nk pecah jerk.. pening sesagt... then tdo jp.... bgn 2 da kol 9lbh then ak amek kptsn tok siapn assgmnt....Pas da siap 2 nk p print... sbb ms nk kelam kabut sok.... Ak pn siap2 la p print.. disebabkan x nk mnyusahkn sesape, ak pn redah g kedai print kt sc02 sensorg pd pukul 11.30ml.... uish.. lme kowt x kuar mlm.... sensorg lak 2..... pecah rekod kuar sensorg tgh2 ml cm 2.... Alhamdulillah ak blk dgn selamatnye.....


Pape pon, layanlah lagu nie yerk.... :-


Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu, walaupun ‘tuk sejenak
Usaplah dahiku dan ‘kan kukatakan semua



Reff:
Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkanku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghinda
r


Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun ‘tuk sekejap…
Kar’na hanya engkaulah yang sanggup redakan aku




Reff:
Kar’na engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kar’na dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang…




Bridge:
Dapatkah engkau s’lalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku…

1 comment:

Anonymous said...

saya suka jugak lagu ni...
ia mengingatkan saya pada seseorang.... Ape pun, saya harapkan agar kamu terus tersenyum walau apa jua rintangan yang melanda ya....