Saturday, June 20, 2009

KETENSIONAN TELAH BERLAKU.....

Salam.... Aku x tau la npe aku x blh tido plak mlm nie..... jam dh hampir kol 1 pg.... erm... aku x tau nk wt ape... so aku amek keputusan create blog... wt mse nie hidup aku tension, tension, tension, tension n tension...... aku pun x tau nape.... dr 1 masalah ke 1 masalah... 1 masalah x selesai, tmbah g 1 masalah... mne la aku x tension.... erm.... macam2... Baru2 nie, mase exam... aku dh tersalah paper... nasib baek bkn aku sorg.... sume bdk kelas aku yg berada didalam bilik 2 sumenye salah... tp, keputusan x diketahui lagi sama ada kitorang blh amek exam semula or x..... Klo x blh, alamatnye fail la..... abis la.... aku x nk fail.... x nk...!!!!!!! aku x tau nk wt mcm mne g... buntu sgt2..... Hr nie plak housemate aku, yg korg sediamaklum, kawan rapat aku sejak mule2 masuk sini, pindah uma... pindah ke rumah ain n shira... aku pn x tau ape sebab die pindah.. mgkin setelah lame die bertandang ke sane n tido kt sane die rasa selesa.... sbb 2 kot die pndh... ape aku nk ckp kt kwn2 sebab pe die pindah? aku sndiri pn x tau sebab pe... mgkin org akan pk kitorang bergaduh... tapi hakikatnye x... kitorang ok je... ntah la... ape2 je la... asalkan die bahagia... Td pas exam, lin ajak aku g seremban then g PD.... Aku pn tnpa fikir pnjng, aku pn setuju.... Aku rase tenang je bila tgk laut.... mgkin dpt menenangkan hati aku buat sementara waktu.... N mase 2 aku amik kesempatan jerit puas2..... kebetulan tmpt yang kami pergi x ramai org..... aku rase lega ckit, tp aku x tau knpe aku menjerit...... then benda yg aku jeritkn 2, langsung X terlintas difikiran aku.... knpe aku ckp mcm 2?? aku syg die, aku x bnci die.... die 2 sape... biar la hanya aku yg tahu... Perkara 2 telah membuat aku menyesal.... maaf... bukan sengaja nk tuturkan sebegitu.... Mgkin ada hikmah pd sume kejadian yg telah berlaku... mmg aku buntu...buntu sgt2... tension.. Tp, aku akan cuba hapuskan sume perasaan 2 untuk diri aku n keluarga aku.... Bg aku skrg, keluarga yang pnting.... Kalian doakan la aku berjaya tangani semuanya dgn tabah ya.... Sesungguhnya aku manusia yang lemah.... Aku x berdaya.... Sekian... Wassalam...

No comments: