Sunday, December 27, 2009

KEMBALI LAGI

Assalammualaikum... Hye, kembali lagi akhirnye... hehehe.... Mggu sblm nie adalah mggu test... Hehehe... debor gile test kali nie... sebab sume test bende yg aku x blaja kt class.. Hahaha...org msuk class 1st week, ak msuk class da last2 2nd week n awl 3rd week.... gile siot... Gara2 lmbt register r nie... hehehe.... Sekarang, aku redha je r pasal test 2... mgkin blh cover dgn bende yg laen nnt... Mcm yg aku ceritakan rabu lalu, aku, lin dan tirah ke karaoke n fun fair... mgkin disebabkan aku nek bende yg menggayatkan 2 dgn perut kosong... Lepas 2 aku terus pening n mcm nk mntah,... sampai la balik uma.... Bdn aku lemah gile n lesu..... esoknye aku de test Technical English... Balik 2, aku terus cm nk pengsan... Hahaha.. Gile r...Ptg de class.... mcm x nk g..bile pk2 blk, g la.. da byk ak t'tggl topic... ptg 2 da ok ckit... Tapi mlm, ak da x larat gile2.. bdn ak jd bisa.. Kol 8, ak da tdo... hehe.. tirah blk keje pn ak x sedar.... Dlm kol 1 lbh pg, aku dpt msj dr kak nana... Die kte sok pg2 die dtg amek ak kt mantin n pas 2 g PD... Die soh aku, b'siap2... What??? PD??? Mse 2 dlm aty ak da pk mcm2 da... knpe harus PD... Hadui....Aku da serba slh mase 2.. Tetibe teringt peristiwa 2 mggu lepas.. huhu.... Then pas 2 die ckp "ckp kt yan akk nk dtg sne".. 1 g mslh da muncul... Hahaha... Aku ckp t la, da mlm.. sok ak bg tau.... mase 2 aku rsekn sume sakit2 bdn aku da hilang n terus x leh tdo... Ak pn wt la ape yg patut.... Kebetulan mase 2 lin pn x tdo g... Akhirnye jam 4 pg bru la leh lelapkan mate semula.... Pg2 lagi akk aku da sampai uma aku... erm... mule2 cm xnk g tp t akk aku x tau jln lak n t msti ak aku pelik tgk ak tibe2 x nk g PD, sbb sblm nie pntng sbut PD... huhu.. Aku pn cube b'pkrn positif.... Akhirnye dlm kol 9 lbh, smpai gk ke rumah die... duduk sekejap, then akk aku ajak ke pantai... Mula2 kami biase jerk... ntah la.. ak x bckp sgt dgn die.. ak pn x tau npe.. mgkin tkenang peristiwa 2 mggu lalu sbb kami berada ditempat yg sama.... bile da mandi, da nek banana... kami pn ketengah laut... mase 2 barulah kami b'sama... mgkin sebab die pndai menceriakan suasana.. ade plak jd cm monyet nk b'tenggek kt blkng aku.... nasib baek dlm air, x berat... hehehe After that, lepas mandi manda, kami g "atok"... Kak yan belanja kami sume... HAhaha.... Mse ak n die tgh beratur b2 mse nk order, tetibe die tnye "kenapa akk soh dtg mggu lps , x nk dtg?? x de kekuatan?? pe yg xde kekuatannye??" tetibe aku t'diam skjp... tp bile ingt2 blk, bile mse ak ckp xde kekuatan?? ak ckp x snggup... hehehe..... Tapi, mse 2 aku kesian tgk die sebab die srba slah dgn kami n fmily angkt die.... sebab mereka da plan sesuatu.... Pape pn, sory yerk... mse ngah makan 2, kitorg sume gurau2... cm biase, klo x kne kn org, mmg x sah... yg jd mangsenye ak r... hampeh... pape pn... kali nie mmg best gile... Mase die n tirah b'ckp2 n sje nk jeleskn aku mse 2.. ak mmg btl2 jeles... hahaha.... tp yg bestnye bile tirah ckp... " kitorg sentiasa de kekuatan dtg cnie, tapi cuma bila tiada kelemahan disini.."... klo akk m'baca post nie, hrp2 phm 2 ea... bile "die " ade kt cnie.. bg tau la awl2.... x mo jd cm ri tu..... Blk dr PD, k.nana n kak t lepak kt uma ak jap....kol 7 lbh bru diorg blk.... mlm 2 ktorg lepak gile... mgkin penat sgt kot... tirah x abis2 ngadu pasal muke die jd gelap n kering.... tirah ckp nk tdo jp, t bru mkn mlm... ak tgk die tdo, aku pn baring2 la dgr lagu... last2 ak pn ttdo skali.... ingtkn kejap.. upenye smpai pg... hahaha.... Giler r... dgn pitu bilik x kunci... Seharian hr sbtu kami dok uma..Sbb x tau nk g mne n x tau nk wt pe.... dok2 je la tgk tv.. asyik2 citer mcm2 aznil n AC?.... bosan gk hr2 tgk citer 2.. so, kami pn amek keputusan nk wt kek coklat...Sbb da terlampau bosan... Hahaha... Sblm nie, tirah b'ia2 soh ak wt kek coklat... lepas siap wt kek 2, kami pn smbung tgk tv... huhu.. Malam, yg ditunggu2, SEHATI BERDANSA... Hahaha... TApi kitorng x puas hati tol sein n nana menang.... Rsenye Sazzy n nazril lg ok.... huh... tp nk wt cmne kn.. adat pertandingan.... Selepas sehanti berdansa, kami tgk cerita kau & aku, mcm best lak lagu 2... Sebelum nie, aku suka sgt2 lagu ARIL - MENATAP MATAMU.... tapi, semalam, aku tertarik dengan lagu mila- menanti.... mgkin blh mnggntikan lagu ku mahu kau tahu... yg aku suka dulu... hehehe..... nie die liriknye :- Oh...... Di sunyinya hati ini sendiri kumenanti sesuatu yang tak pasti darimu darimu ohhh…. Ku tahu dirimu tak bisa kumiliki meskipun ku takkan henti mengharapkan hadirmu Ohh… menanti terus menanti dirimu dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku Mungkinkah semua ini terjadi? Sejak pertama melihatmu berdua dengan kekasihmu hancur luluh sudah harapan hati ini Ku tahu dirimu tak bisa kumiliki meskipun ku takkan henti mengharapkan hadirmu ohh … menanti terus menanti dirimu dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi Menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku menanti terus menanti dirimu dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku Biarkan ku nikmati bayangmu biarkan ku nikmati bayangmu biarlah hanya malam temaniku Menanti terus menanti dirimu dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku Biarkan ku nikmati bayangmu biarlah hanya malam temaniku menemaniku…... ohhh..... Pape pn, lagu nie mmg best...

No comments: