Tuesday, February 14, 2012

BIRTHDAY CHEBOL BB

Assalammaualaikum....

Pada 8 Feb 2012 baru2 nie.. so genap la usia Chebol BB aku nie 22 tahun...

ini la chebol bb yg selalu diperkatakan =)


HAPPY BIRTHDAY CHEBOL........!!!!
Smoga:-
*mendapat umo yang bermanfaat
* rezeki yang halal
*diberkati oleh Allah S.A.W
*Ceria selalu
* Berbahagia selalu bersama keluarga dan orang tersayang


You're someone I can count on
When I need a helping hand
You're compassionate and loving
You always understand

I'm so thankful to have
A friend like you
There is no other
Who could fill your shoes

Sempat gak buat surprise untuk dia... Actually masa kat kampung lagi dah terfikir pasal bnda nie.... Then bagitau su, dia pon on je la..... dua hari sebelum birthday leen baru bgtau zana... dia pon ok jerk..... Then ajak ain dan shira tok join sekali..... Barang barang aku da siapkan awal awal da cuma tambah sikit-sikit je..... tapi rancangan hampir berubah disaat akhir apabila leen ajak keluar... menggelupur gak aku masa tu.... da la aku tipu dia aku cakap aku pergi class padahal aku pergi masak kat rumah su.... (padahal setiap rabu aku memang takde class)

Then bile aku dah bole pastikan yang boleh balik awal, baru aku cakap boleh keluar... (walaupun dia da muncung je mase tu, dia kata semua tak bole) alasan yang aku berikan ialah dia nak exam n aku tak bole balik lambat nnt akak 3g(walhal xde pon).. so sempatlah kitorg kuar sekejap pergi ice room dan satu tempat tu.... Su pun join sekali.... balik tu memang kelam kabut la.... nasib baik la semuanya berjalan dengan lancar..... dia yang tak sangka masa tu memang terkejut la bila aku bukak pintu tgk budak2 nie datang siap bawak kek and makanan.....

Gambar tak banyak then gamba birthday girl tak bole upload sgt...bhye.... hahahaha.. (dia da tukar baju lu mase tu,so, memang dia pakai baju biase pakai kat uma...

















Actually entri nie nak post 9hb hr tu tapi asyik tertangguh sbb nk upload gmbar lambat sangat.. then kebetulan lepas-lepas tu aku balik pasir gudang.. memang tak dan la nak sambung kan, ditambah pulak lagi dengan broadband yang sangat-sangat low... terus terlupa hasrat nak sambung entri nie yang da bpe hari dok jadi draft..... Ape pon lepas nie ade sambungannye.. tunggu ye...

Thanks buat semua yang bekerjasama dalam rancangan nak bagi srprise kat leen.... thanks...!!

No comments: