Thursday, February 23, 2012

NAK BEGITU LAGI =(

Assalammualaikum...

Sejak-sejak nie macam dah lupe cara macam mana nak update blog.... hahahaha.... Sebab kemalasan yang melanda kot... dan malas nak pikir nak letak entri ape..... Sejak-sejak nie kepala bengong cikit... macam-macam benda nak pikir, dengan lesennya mati, dengan hal-hal peribadi dan cuak menunggu result keluar... huhu

Ape pon nak ucap banyak-banyak terima kasih kat kawan yang sedia membantu, menceriakan dan ape-ape la... Tak lupa jugak berbanyak-banyak terima kasih kat kak liyana dan ain... atas sokongan, dorongan dan bantuan kalian.....

Ok, disebabkan kepala tengah mereng-mereng....tetibe teringat nak balik kampunggg......!!! wah... rindu kat mereka semua... rindu dekat dia..... rindu semua-semua...... tapi, yang paling aku terasa sekarang....

  • Nak dok berbual lama-lama macam hari tu.. 
  • gelak sama-sama
  • gurau sama-sama 
  • tengok bintang sama-sama
  • teka sambil memikirkan satu objek yang aneh di awan
  • tengok gelagat dia yang mencuit hati (tgk cm bdk2 pon ade)
  • tengok dia makan dengan seleranya
  • nak tengok muka dia time dia teruja
  • main ugut-ugut... ( nie paling tak bole blahhh)

Bila difikirkan balik... banyak jugak persamaan orang-orang yang aku sayang nie... tak sangka lak... tapi yang paling penting dia makan sayur dan tak makan pedas cam aku... hahaha... selama nie tahu dia tak boleh makan seafood jerk... (aku pon tak boleh gak, tapi bedal je la...)

ape pon, sekarang mood rindu kat semua orang.....


P/s : disebabkan leen yang begitu teruja skali call aku hari tu dan suruh aku teka dy dekat mane, lepas tu aku begitu teruja nak ke situ.... tapi x pegi pon,,, jmpe owgnye sudah la... hahahaha..ok leen, kerana anda aku telebih-lebih teruja k.....

No comments: