Thursday, March 22, 2012

TERIMA KASIH =)

Assalammualaikum...

Bulan nie tajuk aku tajuk terima kasih je kan.. huhu.. Tak pe lah, kita kan memang kene ucap terima kasih kalau buat ape pon kan.... Alhamdulillah hari nie kesihatan da semakin baik, mood pon da semakin baik, kesedihan pon dah semakin kurang.. Alhamdulillah...

Hari nie nak berterima kasih pada mereka-mereka yang sentiasa berada disamping aku saat aku memerlukan... tak lupa jugak berbanyak-banyak terima kasih pada Mr A and Miss A dan jugak pada su... Ketika sedang berada dalam keadaan emosi yang tak menentu, mereka yang menenangkan aku.. huhu

Mr A dan Miss A pulak datang tepat masanya... memang mereka ade gelaran masing2 yang aku berikan, tapi tk hari ni, biarlah Digelar Mr A and Miss A sahaja... SEmalam, Mr A muncul.. walaupun selalunye muncul hanya akan menyakitkan aty aku and gaduh, tapi semalam alhamdulillah ok... Ok pon, tapi aku ade gak rse nak hempuk-hempuk jerk kepala dy sebab tak penah berubah langsung... Anyway thanks ye awak... Apa pon terjadi, kita tetap kawan... =)

Hari nie, aku telah diarah oleh Big Boshh tok balik selayang... dah malam baru nak soh balik, kalau siang-siang tak pe la jugak.... Oleh kerana itu, terpaksa la aku tergesa-gesa untuk balik selayang... Mase kat KTM Batang Benar,  Baru nak naik tangga untuk ke platfrm sebelah sana, aku dapat 1 mesej dari Miss A.. Agak hairan jugak la.. aku siap tanya lagi mesej tok aku ke?? dalam blur-blur tu ak terfikir sesuatu.... Terima Kasih... InsyaAllah, sya tak kan berputus asa dan sya akan ingat pesan akak tu.... Terima kasih kerana menyedarkan sya saat sya terleka dan terhanyut dalam rasa kesedihan.. Terima kasih kerana masih lagi mengambil berat pasal diri ini.... Terharu... 

Paling tak bole lupa bila ade orang asyik pandang sebab pelik bile asyik nak tahan ketawa n ade kala  tetibe tersenyum sendiri masa kat dalam komuter ketika baca mesej.. nasib baik tak ramai orang... Sumpah..!!malu wei........Anyway.. terima kasih kerana menceriakan hari sya hari nie... Jangan risau takkan ade masuk paper pasal student kt n9 ditemui dalam peti ais sebab tertekan kehilangan buncitnye.... hahahaha (sesuke je nk pggil owg muncit.. ngekk) and lagi satu, penyampai yang dikatakan tu mgkin rekaan semata-mata sebab wartawan kita disana sume tak taw ape-ape... huhu.. rahsia anda sudah terbongkar....

Ape pon... terima kasih semua... InsyaAllah, aku akan cuba jalani kehidupan yang lebih baik dan positif untuk hari-hari mendatang walaupun seorang diri....  =)

No comments: