Tuesday, March 13, 2012

SPECIAL FOR YOU :-)

Assalammualaikum....

March kembali lagi... Sedar tak sedar, Sudah hampir pertengahan bulan kan... Alhamdulillah, tiada khabar buruk yang berlaku pada 1 march seperti tahun-tahun sebelumnya... Terima Kasih Ya ALLAH....  Hari ini, hari Istimewa buat seseorang iaitu akak..... Ulangtahun nya yang ke 27....


HAPPY BIRTHDAY AKAK

Semoga :-
- Mendapat umur yang bermanfaat
- Rezeki yang halal
- Dirahmati ALLAH 
- Mendapat Jodoh Yang Berpanjangan
- Berbahagia dan Ceria Selalu....



Disempena ulang tahun akak kali nie, tak dapat nak smbut sama-sama.. walaupun niat di hati nak ajer terbang balik Pasir Gudang... ape pon, kat sini sya watkan sesuatu tok akak... tak ade ape yang dapat diberikan, contohnye Iphone yang akak mntk dulu (walaupun taw akak main2 jerk.. hahaha).. Tak nak bagi yang olok-olok, sebab nanti akak sayang sya olok-olok.... hahahaha.... Ok,,, kite tengok video nie dulu ye... sila stop lagu kt tepi 2 klo nak tgk video ye.... =)

video


Ok, sekarang pulak ucapan khas yang datangnye dari muar, dari budak kecik yang akak paggil otomen tu.. hehehe... bersemangat mase dia nak rakam....

video


Ape pon, Happy Brthday, jaga diri dan kesihatan baik-baik ye.... jangan mengada-ngada lagi kalau kite kat sane macam yang faten cakap tu.. hahahahaha.... Teruslah jadi seorang yang tabah dan sabar hadapi dugaan sebab kite taw akak boleh hadapi.... 


Dulu, kini dan selamanya.. Rasa itu tetap sama.....

2 comments:

Steady Ajer said...

T.kasih sya... Akak hargai sgt2.. Nanty bagi akak copy ea... simpan uat kenangan.. tp kan nak tanye sket bole x... Video yg ke dua tu... Ultraman tu mcm baca skrip jerk... hehehehe...

SHa said...

Same2 kak... Ok, nnt kite bagi copy nye ye.... =)
Actually, dy rakam bnyak kali sebab asyik lupe ape dy nk ckp.... then lg 1, sbb dy malu sbnrnye... malu tapi mahu... hahahha... sbb tu jd cum tu.... hehehe