Thursday, June 21, 2012

KELIRU

Assalammualaikum....

Setelah sekian lama membiarkan blog aku berhabuk, hari nie aku nak lap sikit-sikit.... hahahaha... kekangan masa yang sangat mencemburui aku disamping aktiviti baru yang membuatkan aku rasa sangat busy... huhu...Bukan ape, bile balik, da penat, bile penant, mula la rasa nak tido cepat... nak bukak blog, tak menyempat aje, apetah lagi nak post entry kan... actually sejak-sejak ni rasa membuak-buak nak taip entry, tapi tak berkesempatan aja.... so, hari ni, gagahkan jugak n kene taip laju-laju.. hahaha...

Ok, bukan senang kan nak jaga hati orang, apatah lagi yang melibatkan ramai pihak... mungkin ini perkara biasa.. ramai yang dah laluinye sampai buntu.... hahaha.. ok fine... aku da laluinye dan lebih tepat lagi sedang laluinya LAGI...! ok... sebelum nie penah la jugak tapi tak la seteruk nie.... Aduhai.. pening ok... Bile si A tak bagi aku berkawan dengan si B dan lebih teruk lagi bile si A tak nak langsung aku sebut nama si B, dan bila si B tak bagi aku rapat dengan si A tapi still bole cakap pasal si A depan si B... ok.... macam tu boleh hndle lagi la kan cube terpaksa berdiam dengan A kalau keluar dengan si B....Tapi bila situasi mcm nie

Si B : jom kuar...
Me : Ala, saya kat rumah Si B... Nanti ye...
Si B : Ala, awak nie, rapat sangat dengan dia... Ape-ape sume tak boleh...
Me : (*$%*^#%

Then bile keluar dengan si B si A plak muncul

Si A : Sha, jom g pasar
Me : Alamak, tak bole la....Ade hal
Si A : Ala, ye la... kuar bukan nak ajak kita kan...
Me : Eh, mana de kuar.... sap[e kte owg kuar ( opk, ini da tipu sunat..hehe)
Si A : Ok, datang uma kite sekarang, bawak baju sekali, tido sini...
Me : Alamak, hari nie betul2 x bole.. len kali ea...

Then bila si A da mula tnye macam2 dan akhirnye merajuk... erk??? mengapakah??

Ok, kedua-duanya aku sayang.... seorang kawan rapat, sorang lagi orang yang aku sayang.... Ok, memang susah nak jaga ati orang... memang kadang-kadang aku tau ade yang terasa dengan aku tapi aku nak buat macam mana? cuba la korang datang time aku betul-betul free dan time aku tak bersama sapa-sapa.... kenapa la korang tak boleh ngan antara satu sama lain, kalau boleh kuar sama-sama lagi la aku senang...tak payah nak pening kepala....Nie, nak dengar nama pon da mula tarik muka, memang tak la kalau nak kuar sama kan... huhu....

Ok, cerita lain lak, baru-baru nie aku de Mr. Aishiteru (mr.A)... ok.. paling aku tak suka ialah bila skali dah jumpa.. mula la nak jumpa jerk... Takkan la nak jumpa selalu, masing-masing sibuk kan.. dan apa yang aku tak puas aty dengan mr.A nie, Fon aku memang dy geledaH semuanya dan mula la godek-godek... dengan download game la hape.. padahal fon dy same jerk kot dan paling tak puas aty bila dy sesuka aty jerk tuka gambar wallpaper aku... ngek betol... tu la gambar pertama yang aku letak n tak pernah tuka sampai kak nana pon tegur... huhu...ok, mungkin jugak sebab dy bengang asyik-asyik gambar aku dengan tu jerk.... hahaha.. ok, memang gambar orang tu banyak dalam fon aku, tapi tak bermakna aku tak simpan langsung gambar awak ye Mr.A...Atleast ade jugak gmbat awk kt bnda bergerak2 tu... same jerk...

Aku paling tak suka bila orang cakap " awak nie baik sangat la"...sebab kalau aku baik, aku takkan jadi macam nie... dan masih segar dalam ingatan peristiwa tahun lepas... memang sedih dan sebab tu jugak aku susah nak terima bila orang cakap aku baik sangat.... Bila orang yang aku sayang sendiri tak percaya kat aku tahun lepas, so, ak bukan orang yang baik....

Ok, semalam ade beberapa perkara yang tak berapa jelas yang aku nak taw.. bila bukak fb, x boleh tengok plak... Then semalam de bebrepa berita kurang menarik, kak liyana pengsan mase keje, then dapat berita yang kurang mnyenangkan plak tentang mak PG dan last skali aku pulak tumbang malam tadi, last2 sume keje tertangguh, sampai la pg tadi... huhu....

Ok, sekarang tengah keliru dengan beberapa perkara.... doakan aku dapat selesaikan semuanya..... Mudah-mudahan... Amin.....



No comments: