Tuesday, November 24, 2009

...

Assalammualaikum... Hye.. Hari nie ak muncul lagi untuk create sesuatu tok blog nie... Sejak akhir2 nie ak x bpe nk sihat... Almaklumlah sejak cuaca x menentu nie... Slah ckit mula la demam... batuk, selsema... Baru2 nie mase nk memasak kt dapur, aku hampir2 nk pitam... mujur la mase 2 mak aku de sekali kt dapur.... mak ak soh aku duduk terus then g baring... mak aku kate muke dah pucat sangat.... Ak harapkan dapat habiskan sisa2 hidup nie bersama orang2 yang aku sayang... TApi, bila difikirkan balik, perlukah aku bersama orang yang aku sayang, sedangkan die x gembira mahupun bahagia jika aku disampingnya??? 1 jerk ak minta pada orang yang aku sayang, klo de pape terjadi pada ak suatu hari nanti, ingt la kat aku, jgn lupa aku... setidak2nye ingat la aku sebagai orng yg pernah menyayanginya.... ish.. pe la ak mengarut nie.... Pape pn, doakan lah aku sihat ye n dapt jalani kehidupan seperti biase.... Buat kawan2.. Aku sayang korang.....Untuk die, ingtlah saat2 yang kita pernah lalui dulu.... nie saja tok kali nie... t ak post g.. untuk kawan2 yang selalu hubungi aku melaui fon celcom... Aku akan jarang aktifkan no untuk beberapa hari nie.... MAaf ye.... bye Assalammualaikum...

No comments: