Tuesday, August 2, 2011

CUTI.... =)

Assalammualaikum...

Hye korang..... Hari nie ak kembali setelah seminggu tak updte... uishh... lme gak 2... hehehe... Ok, actually ak sedang bekejar ngan mse sbb jap g de exam... ngeee....  bengong kan, de exam tapi sempat g nak updte blog bagai... bukan ape... nak suntik semangat... hahahaha

Ok, baru-baru nie ak ade ke satu tempat... tempat tu dirahsiakan sebab tak nak ain tahu.... hahahah.. hari tu dy tanye aku, aku pegi mane, aku tak cakap aku kat mane, then dy pown cakap, tak pe.. nanti dy taw gak.... huh, tak lain tak bukan taw kat blog la kan sebab ak akan ceritakan semuanya kat cini... So, kali nie ak x nk citer...!! hahahaha ( kite tgk jerk ea smpai bile, ak ase mesti tak lama bertahan... hahahaha) tp, disebabkan aku ni baik, (cewah, puji diri sendiri), aku bagi clue ye ain.....





Ok,cakap pasal exam, hari nie aku exam last paper.. sebenarnye nie first and last paper... hehehe.. Baru sebulan ak kat kolej nie, da cuti balik... kalo la slalu cmnie, mesti best kan... hehehehe... Short sem nie ak amek 2 sbject jerk... Career management and business statistic..... Orang lain takde exam pown... ak nye subject boleh ade exam lak.. bengang ak... kalau tak, da boleh balik kampung da... sambut puase dengan family.... nasib baik la satu paper jerk... ingat nak balik hari nie... pas exam nak terus balik... Tapi kesian pulak dekat chebol BB... ye la.. aku belum berbuka dengan dy lagi.. so, aku decide nak balik esok je... tengok la macam mane nanti.....

Puasa kali nie, mungkin aku tak meneruskan tradisi aku sejak dua tahun berturut-turut... Puasa di satu tempat.... Agak sedih, tapi bila mengenangkan segala kebaikan jika ak tak pergi kesana, sedikit sebanyak rasa itu hilang.... InsyaAllah, panjang umur, boleh berpuasa sama-sama lain kali.... mungkin tak pada tahun ni, kalau umur panjang, barangkali tahun depan ada kan... (ayat nak sedapkan hati sendiri)

Kali ni, ak bercuti selama sebulan lebih sikit.. hehehe.. raya nanti baru masuk class balik, so, aku ade banyak mase kat uma.. Ingat nak keje sebab kalau aku dok uma... proses pembesaran badan akan berlaku dengan jayanya... baru hari ke 3 puasa je ak da rasa badan aku da naik macam di pam-pam... huhu.... tak boleh jadi nie.....

K la, sebelum aku mengarut dengan lebih panjang lagi.... Baik ak stop kat sini.... Kawan-kawan sekalian, doakan ak boleh jawab exam ni ye..... n selamat bercuti tok korang...... X lupa jugak, SELAMAT BERPUASA n SELAMAT HARI RAYA... hehehe

2 comments:

cik nurul said...

clue xjelas ok! mana aku tau :P

SHa said...

mne bleh bg yg jelas2,... nnt ko taw la.... da nme pown x nk bgtaw.... hahahahaha