Thursday, September 29, 2011

MOGA TAHAP KESABARAN MASIH TINGGI

Assalammualaikum...

Hye... lame x update... byk citer nk post tp asyik tertangguh jerk.... pic2 yg da edit pown terbiar jerk dlm folder... aishhhh.... cerita raya pown x abes lagi smpai da abes raya da... da basi da citer 2....

Ok , sekarang nie ak berada kat kg.. kat mane lagi kalau bukan dekat muar.. balik nie pown urgent sebab de beberapa masalah kat cini yang perlu diselesaikan..... Ok, pe yang aku cube buat kat sini adalah untuk meningkatkan tahap kesabaran aku pada tahap semaksima yang boleh.....

Ak tak tau la nak buat macam mane, cume aku tak nak esok aku jadi hulk yang semestinye x cantik or comel langsung dan semestinye ianya amat huduh sekali tu... Aku tak dapat bayangkan adalah aku dapat kawal perasaan aku esok bile tengok muke yang aku nak jumpe esok... adalah penampar aku melayang lagi kat muke dy untuk kali ke duanya??? Cukup la penampar sulung aku melayang mase kat gunung ledang dulu bersaksikan akak mase tu.. mase tu aku kene marah ngan akak sebab tampar budak tu..akak kate tu bukan cara untuk mengajar budak ( wlupun aku lagi gerun + takut bile tengok dy marah budak-budak)  tapi kali nie memang betul- betul melampau.... hope tahap kesabaran aku masih tinggi la...

Pada aku senang je, kalau tak buat salah, jangan takut.. kalau nak ape-ape mintak aje..mksu, mak ude, semua boleh belikan asalkan tak keterlaluan.. tapi jangan lah buat perangai macam nie... taw tak yang aku nie terkejar-kejar balik kampung walhal baru subuh selasa hari tu aku balik kolej.. baru 2 malam aku kat kolej.. nie da kene balik sebab ko wat hal.. aduyai...... Tolong la... Tolong sangat-sangat... len kali jangan la susahkan orang lagi... jangan la buat daripada orang sayang ko terus jadi tak perdulikan ko.. nie bukan kali pertama ko buat perangai ok..!!

No comments: