Friday, September 16, 2011

PELENGKAP HIDUPKU

Assalammualaikum.....


Hye korang.... Lame tak update blog.... rindu plak rasenye kat blog aku nieh.... Setiap kali nak update blog, ade jerk benda menghalang... Ditambah pula dengan laptop aku yang masih sakit lagi tu....  Sian laptop aku... takpe, nanti aku anta pegi jumpe doktor ea.. nanti aku bagi makan ubat... hahahaha


Disebabkan sekarang nie tgh mood raya ( raya la sgt kn, x g raya memane pown) ,so, nanti nanti la aku post lagi.. lagi pon sekarang nie aku jauh di perantauan merawat aty yang luka kecewa ( hahaha,... ok, aku tipu).. So, mood tok update kureng cikit.. nanti pas balik jenjalan, aku post lagi ye... Ape pown jom layan lagu nie.... Lirik nye menyentuh hati n tetibe teringt kat seseorang....Bile dgr lagu nie + tgk lirik dy, ttbe jd suke...... Rindu Dy................ Ms Kanashimi......... hahahahaha




Jom layan lagu nie sambil layan lirik dy..... Pause music kt tepi dulu ye... =)


aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak ditemani malam
melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu


* teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada di sini
temani ku sepanjang hari

reff:
bila kau pergi jauh ingatlah aku
bila ku di sampingmu peluk tubuhku
bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku jangan lepaskan
tetaplah kau di sini arungi malam
karna hanya dirimu belahan jiwa
pelengkap ku di dunia



2 comments:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

SHa said...

Sama- sama.... terima kasih jugak sebab sudi menyinggah.....