Friday, July 13, 2012

SUKA DALAM DUKA

Assalammualaikum... Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bersama mereka-mereka yang dirindui..Alhamdulillah, penerimaan juga baik... Terasa senang,dan gembira dalam dua hari nie..harap ianya berterusan.... dan bertambah gembira bila dapat melihat orang yang kita sayang ketawa...

 Mungkin dalam terlalu banyak ketawa, tak perasan de sesuatu yang telah berlaku dan buat aku rasa sedih... Ya Allah, dugaan lagi.... Sanggup nye awak buat camtu....

 Tadi, Disaat seseorang bertanyakan aku, aku ada masalah ke...ye...memang ada masalah dan kalau boleh tak nak masalah tu merosakkan mood aku tok gembira disini... Walaupun agak sedih dengan kejadian baru2 nie dan tak sangka ianya bertambah teruk...apa pun, maafkan saya ye...

 Apa pon, kalo boleh nak habiskan sisa2 disini dengan gembira dan tersenyum jerk... Cuba tok lupakan masalah yang ada dan cekalkan aty...

 Untuk miss A n family...kite gembira dengan suasana kat cni dan terhibur dengan semuanya...

 Tak segalanya yang kita nak,kita bole dapat.. Hargailah sesuatu yang kita n ada sebelum menyesal setelah ianya pergi dari kita....

No comments: