Monday, July 30, 2012

SELAMAT ULANG TAHUN MAK

Assalammualaikum....

Seperti tahun-tahun yang lepas, Alhamdulillah masih tak lupa tarikh 30 Julai.... Walaupun mak tak baca blog aku, tapi aku nak tulis gak.... hahahaha.. ye la, untuk tatapan akan datang, kot-kot terlupa, boleh dijadikan rujukan kan....


 SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN MAK... 

 Semoga: 


* dipanjangkan umur 
* dimurahkan rezeki selalu 
* dikurniakan kesihatan yang baik
* dirahmati ALLAH selalu 

 Actually bukan birthday mak kandung aku sebab birthday mak aku 25 Sept nanti.. nie birthday mak yang aku da anggap macam mak aku sendiri, ak sayang macam mak aku sendiri.... Mak pasir gudang... =)

Maaf kerana tak dapat nak raikan bersama-sama sebab aku pon baru balik dari sana kan minggu lepas... nak balik lagi, memang tak dapat sebab da janji nak balik muar... Ape pon, aku hanya dapat mengucapkan dan mengirim doa dari jauh..... Ape pon, saya sayang mak..!!


No comments: