Wednesday, May 22, 2013

BERKECIL HATI

Assalammualaikum...

Hari ni terajin nak update...tapi sikit je kot.. Melepaskan apa yang terbuku dihati... sebenarnya takde la teruk mana pon... Cuma berkecil hati sikit je... InsyaAllah, masih boleh bertahan...

Aku tau la kan aku dah tak penting mana pon. Tapi jangan la buat camni..Aku memang jenis tak bape nak kisah sangat la kan... terima je apa yang orang buat walaupun dalam hati agak terasa.. Bukan agak terasa lagi..memang terasa gila-gila... Sebab aku memang jenis cepat terasa...

Aku tak kisah kalau orang nak mintak tolong..aku akan tolong selagi termampu sebab aku rasa satu hari nanti, mana tau aku pulak ade masalah..kene mintak tolong kat orang jugak kan... Aku pon jenis yang tak kisah sangat... Ape orang nak buat, buat la... Dan pada aku, ntah la..senang je kot... keputusan kat tangan sendiri...kalau rasa mana terbaik, terpulang... Dan bila da banyak ikot keputusan orang lain, so aku memang tak tak hirau sangat.. Sebab aku memang dah macam ni.

Tapi, aku kisah bila aku dah cuba buat sesuatu, or bagitau apa2..tapi tak ada respon... sekali dua tak kisah lagi la...tapi kalau dah banyak kali...aku kisah ok sebab aku ade perasaan jugak... jangan nanti keluar lagi ayat aku tak pedulikan dan kalau ade ape-ape aku tak bagitau.  sebab tu la kadangkala aku lebih suka berhubung dengan orang lain untuk menyatakan sesuatu berbanding dia..walaupun aku lebih sayangkan dia berbanding orang yang aku berhubung tu....kadangkala apa yang aku bagitau tu, orang lain yang suruh sampaikan dan orang tu nak tau jawapan... tapi bile da macam tu nampak sangat aku kene jadi orang tengah... so kalau macam tu aku memang kisah...

Pasni kalau ada ayat yang menunjukkan seseorang tu salahkan aku atau kata aku tak hubungi dia or pape, aku diam je la kan.. sebab aku da buat ape yang aku patot buat.. Ok takpe... dulu mungkin ade satu ayat tu bukan tok aku...tapi sekarang aku pon nak cakap takpe...jangan risau... AKU TAKDE HATI.. TAKDE PERASAAN...SO BIARKAN JE LA...



#entry ni takde kene mengena ngan Incik b 

No comments: