Monday, October 3, 2011

CERITA TERTANGGUH

Assalammualaikum....

Entry nie aku namakan dy entri basi sebab cerita da lame, cume tak berkesempatan nak ceritakan aje... almaklumlah... banyak perkara nak fikir ditambah pulak dengan penyakit "M" datang... hahaha... So, macam nie la jadinye, perkara da berzaman berlalu, tapi aku baru nak bercerita.... hehehe

Actually, banyak nak diceritakan sebenarnye, tapi disebabkan da marathon macam nie... so, semuanya da lupe... maap la ye.. ape pown entri kali nie ak hidangkan gambo untuk tatapan korang....


suasana malam hari kt uma ak dari luar..... mase nie lepak2 kat luar lepas abes wt open house mase raya ke 2..... thn nie wat 2 kali open house.. mase rye ke 2 dgn 25hb sept mase brthday mak....



mak ude dan mksu bersama budak budak nakal....




gamba family.... yg xde abg aim n abg mat dgn bini dy.... xsuke gmba nie sbb ak nmpk sgt2 gemok... hahaha

budak yang sgt2 manje dengan mak ude diorg... tu belom tambah apis lagi...

mksu bersama sama budak degil...











gambar gambar yang diambil mase 1st raya.... tapi mase nie da petang da... masing masing muke da comot da...






gamba kat atas nie plak mase raye ke dua ngan mase beraya kat uma abang aku,, uma abang ajak...


Dalam banyak banyak gamba, nie je gamba yang aku pilih tok upload.. malas nak upload banyak banyak sebab lembab.... Ok, raya macam biase, tp raya nie aku banyak dok uma jerk... uma kawan kawan pown aku x pegi .. hahahaha.... tp mase raya ke berapa ntah aku ikot kawan aku sorang tu ( kawan ak dari kecik lagi ) g beraya uma kawan kawan dy.. bukan kawan2 dy aje... uma kawan kepada kawan dy skali kitorg g.. hahaha.. memang giler r.... dalam mase satu hari, dua kali aku pegi melaka... sekali pegi siang.. petang tu balik, then malam pegi lagi... naseb baek aku bawak kete mase tu, kalo ikot cakap kawan aku yang nak naek moto mase 2, memang pengsan la gamaknye....hahaha

Bile da seminggu raya 2 aku pown berundur diri... hehehe... niat di hati nak melawat mak kat pasir gudang plak.... tapi macam biase.. asyik lupe lak nak tnagkap gambar mak.. nggeeeeeeeeee..... tapi mase kat sane alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar.. x seperti kedatangan aku sebelum nie... hehe.... mase kat sane banyak abeskan mase dengan faten, akak, n nadia... kadang kadang shima datang jugak..... nie de gmba mase kitorg jenjalan.. tp byk gmba kt album faten kt fb la... ak mls nak upload bebanyak....nie pown mse 2 baru teringat nak bergambar... sebelum sebelum nie keluar asyik lupe jerk....


nie la dy faten... aku n faten


nie plak faten n nadia... spe nadia 2?? xtaw la nak cakap macam mane.. yg pastinye da 2 tahun lebih gak aku taw kewujudan budak nie dengan kawan dy, si shima... hehehe


faten n nadia kat tmpt karaoke


gambar yang paling bahaya.. hahaha


nadia n akak


faten n nadia... budak nie kat mane aje bole bergambo... tak kire tempat dan mase


aku n akak mase kt tempat karaoke




bile aku da jumpe pooh...!!! hahahahaa


sumpah... gambo nie nampak sangat aku yang xcted lebih nk tngkap gambo.. hahaha


Ade suke dan duka sepanjang berada kat sane.. tapi alhamdulillah... kebanyakannya yang menghiburkan hati tapi yang terkilannya tak dapat pergi melawat huda.... huda pown ade hantar mesej lagi bile aku da balik kolej, dy tanye aku ade kat uma PG lagi ke tak... maaf ye huda... tak berkesempatan nak melawat walaupun dy berharap sangat mase tu... InsyaAllah.. kalo berkesempatan... nanti aku melawat ko yer.. nak tengok baby... oh ye.. sebelum terlupe.... huda da selamat bersalin da.... beberapa minggu yang lepas.. dapat baby girl.... bestnye.......!!

Lepas balik JB, aku balik kolej hari isninnye... tapi lepas daftar, bape hari pas tu aku pegi uma akak aku kat selayang plak.... Sebab kitorang nak pegi kelantan... gamba2 nye nanti ak masukkan ye... pastu mggu depannye aku balik muar sebab birthday mak aku... Ok, memang aku x melekat kt kolej sebab setiap minggu aku balik..... tetibe teringat ade orang cakap " awak tu kan banyak rumah " hahahaha... bukan sorang.. tapi 2.. sorang tu ade akk dkt tmpt aku keje dulu yg mule nak merapat2 kan diri ngan aku , dan sorang lagi kak win.. hehehe....ok... next time aku cerita lagi ye... bye2...

No comments: