Monday, October 31, 2011

SEMAKIN MENINGKAT

Assalammualaikum...

Hye.... Hari nie berkesempatan nak menaip sikit... hehehe.... Minggu lepas, seminggu aku kt kampung.... Yang gilernye, Hari selasa minggu lepas aku blk kolej sekejap.... Itupun sebab de class yang wajib attnd... So, terpaksa lari sekejap.... Dlm kol 10 gerak dari muar.... then dlm 11 lebih dekat kol 12 aku sampai.... Disebabkan budak cuti sekolah n apis merajuk sebab nak ikot.. terpaksa la bawak... actually, niat dihati, nak blk nek moto jerk or nek ba bile mengenangkan kos pegi balik nak nek kete mahal.... tapi x boleh lak... nak nek bas, lmbt sampai.. nak nek moto, mak aku mcm bgi plak kan....naseb bek akk ak support minyak pegi blk.. hehehehe.... Aku bawak jiran aku sorang sebab tolong jagakan anak buah aku mase aku pegi class.. dalam class aku dapat mesej dri budak tu, dy cakap tak larat jaga budak dua orang tu... hahahahaha.... kesian dy.... Balik class tu, kemas kemas, then terus balik muar, anak sedara aku beria ia ajak aku pegi PD, tapi disebabkan da petang + ujan, maaf la ye.... kalo dari pagi, xpe la jugak, sudahnye dy tido sampai tiba kat muar dan muncung jerk mase kat uma sebab tak dapat pegi PD...

Sebelum nie seksa berminggu minggu sebab demam.. serius wei, aku ase kali nie demam teruk.... dari ritu batok, 2 3 hari nie baru ok... Pagi pagi mesti ase macam nak mati jerk...( mcm taw ase nak mati tu cm ner kan) hahahaha.... Mungkin nie sakit sebab beralih umur kot... hahaha.. ade plak cm 2 kan..... Ape pown, hope pas nie sihat walafiat mcam biase... hehehe.... Niat n hajat aku 1 jerk sepanjang 3 tahun nie... walaupun x tertunai lagi n aku rasa tak kan tertunai kot, tapi ianya tetap tak berubah.... Ape pon aku harap seseorang tu x bocorkan ape hajat aku tu...Aku x mengharapkan ape ape hadiah mahal mahal daripada sape sape pown....  =)    kak nana pown asyik tnye je nak hadiah ape.... erm... aku x kisah.... kalo owang ikhlas memberi, aku ikhlas menerimanya..... ade hadiah ke x, xpe..... x mengharapkan ape ape pown, lgpown dy da banyak berjasa pada aku, aku ase, tak terbalas jasa dy kat aku...

Kalo tahun lepas, agak sedih sebab sensorang jerk kat hostel.... serius sedih.... tapi tahun nie... x taw la plak... tggu dan lihat jerk la... huhu.... ape yang pasti, menyorok dalam bilik je la nanti.... budak paling bahaya kene jauhi adalah su.. sebab budak tu bahaya wei... telur , tepung sume kene kang..... hahaha....

Ape pown, ape yang aku harapkan, orang orang yang aku sayang, tak kira la family aku ke, akak ak ke, kawan kawan aku ke berada dalam keadaan sihat walafiat n bergembira hendaknya..... X nk tgk diorang sakit atau sedih... kalau diorang sakit, aku pown rasa sakit, kalo diorang sedih, aku pown rasa sedih.... aku mengaharapkan yang terbaik untuk mereka semua.... 

Ape pown, aku sangat berterima kasih kat family aku terutamanya pada mak aku dan arwah ayah aku sebab membesarkan aku dari sekecil tapak tangan hingga da besar macam nie....Jasa mereka tak dapat aku balas....  Terima kasih mak, terima kasih ayah.. tetibe rindu sangat sangat kat arwah ayah.... 



No comments: