Saturday, October 15, 2011

JIWA KACAU


Assalammualaikum.....

Hye.. dah lama rasanya tak menjengah blog nie... tak bape nak ade masa tok menaip pepanjang la... Ditambah pulak kemalasan yang berlumba-lumba untuk beraja.... Ceritanye ade.. banyak nak diceritakan, tapi nak wat macam mane kan.. kalau da namanya MALAS, memang tak jadi ape la kan.....

Ok, minggu lepas aku menghabiskan masa hujung minggu bersuka ria dan berjoli... hahaha.. ok, tak pun bersuka ria bersama orang2 tersayang dan disayangi.... cewah.. ayat tak menahan kan.. nanti la aku post yang lain, aku kan memang suke wat entri tertangguh nie...

Tapi, yang tak bestnye, bermula la minggu ini, iaitu hari isnin, jiwa aku da mula kacau.. macam-macam masalah timbul... Dengan kat Fb, dengan realitynye lagi... macam-macam la... ntah la,.. kadang kadang aku rasa facebook nie banyak keburukannya pulak....macam macam perkara bole terjadi dan puncanya daripada FB ,tapi, ape pon still nak bukak FB gak kan... kalo boleh hari hari nak bukak bendaalah tu... Yang pentng nawaitu kite sebenarnye, Fb 2 x salah ape ape pown.. tu hanyalah laman sosial yang bole menghubungkan kite dengan ramai orang.. terpulang la pada kite macam mane nak menggunakannye.. ye tak???

So, dua tiga hari nie fikiran memang serabut sikit ditambah pulak dengan macam macam kerenah mereka mereka... tapi ape pown sekarang nie aku rindu S.A.H.A.B.A.T aku sume... nak hang out sama sama lagi... Biar apa pown masalah yang menimpa.. aku berdoa agar kami dapat tempuhi bersama sama... macam lagu gemilang dari ella tu.. " bersama-sama.. tempuhi segala...saat gemilang akan tiba..kan kita kecapi bersama... sungguh aku berjanji..Dengan diriku sendiri.. untukku menggenggami.. Ikhlas, Sabar, benar..." Dan pengakuan berani mati nie, sejak sejak nie aku betol betol rindu kat mss kanashimi.... Hahaha.. ntah la... mgkin sblm tak rasa sangat, tp sejak sejak nie terasa la plak.... Tapi kalo boleh aku x nak dy kanashimi lagi walaupun aku gelarkan dy miss kanashimi.... ape pown nak dy selalu smile macam selalu.... Nanti kite nak jumpe awak lagi taw miss kanashimi.... miss awak...

Actually de bende nak cerita lagi, tapi disebabkan jam dah pukul 2 lebih... harusnya aku tido sebab sok pagi-pagi lagi nak kuar g KL... nanti lambat la plak... ape pown pagi nie nak share satu lagu yang pada aku best jugak... malam malam nie tetibe teringt kat miss kanashimi... mungkin da tibe masenye untuk aku bukak aty aku yang da terkunci rapat rapat sebelum nie kot....x kira la untuk miss ke mr ke.... Yang penting aku bukan lesbian ok..!! klo miss 2 ofkos la tok adik or kakak... bukan kekasih aty... tp mgkin kekosongan tok akk 2 xde kot sebab mmg xde kosong.. hehehe.. pape pown pas nie just think positive... yeah...I  will.....!!

ok ok... da melalut.. jom layan lagu nie sekali ngan lirik.....



jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta

* subhanallah aku mencintainya
 subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
 selalu di hatiku

selalu di hatiku
selalu di hatiku




sebelum mengundurkan diri nak bagi tengok gamba cikit.. cikit je... banyak banyak nanti ea



dulu, kami selalu kuar berempat...
shima n faten
faten n mok
sahabat yang sudah lama x berjumpa..
Me n akak.. mase kt KFC
me and bella
suke sangat bile tengok
 diorang berbaik semula.....

mama , ayun n ibu

kenapa dan bila gambar diatas diambil??? ok.. next entri.... bye bye...

No comments: