Monday, January 21, 2013

HAPPY BIRTHDAY

Assalammualaikum.... 

Hari ni 21 January, maka ianya adalah hari lahir bagi seseorang yang agak istimewa iaitu IncikB... Tahun nie tahun pertama untuk kami sambut sama2... seperti mana dia menyambut birthday aku sebelum nie, kalau boleh, nak juga sambut untuk IncikB, lebih-lebih lagi bila dia kata family dia jarang sambut birthday berbanding dengan family aku, so rasa macam teruja cikit... Tapi memandangkan bajet tak ada... Ditambah pulak dengan pelbagai masalah yang perlu diselesaikan.. dengan hal kolej semua kan...So, apa yang termampu saja yang dapat berikan pada awak ye IncikB..

Incik B,

HAPPY BIRTHDAY...

Semoga 

~ Mendapat umur yang bermanfaat
~ Rezeki yang halal
~ Mendapat kejayaan setanding dengan usaha
~ Segala yang diimpikan menjadi kenyataan
~ Diberkati ALLAH 
~ Berbahagia dan ceria selalu


Terima kasih IncikB kerana sentiasa mengingatkan saya tatkala saya terleka, Sentiasa bersama saya ketika saya gembira dan sedih, sentiasa menghulurkan tangan ketika saya terjatuh, Sentiasa memberi semangat serta dorongan agar saya tak berputus asa dan sentiasa memberi semangat sama ada berkaitan dengan kehidupan mahupun pelajaran. terima kasih....

Semoga dengan ulangtahun awak kali ni buat awak gembira dan saya akan cuba untuk sedaya upaya untuk menyambutkan seperti yang awak impikan....

Untuk ain, fred dan ima... terima kasih banyak-banyak kerana sanggup bersusah payah bersama-sama untuk membantu dalam sesetengah perkara... Terharu sangat2 ... Apa yang mereka buat?? InsyaAllah, akan di cerita dikemudian hari....

Ape-ape pon, HAPPY BIRTHDAY INCIK B.... SAYANG AWAK... huhu


No comments: