Tuesday, November 1, 2011

THANKS KORANG

Assalammualaikum.....

hye.... Alhamdulillah... Genap sudah umur aku 21 tahun, tahun nie..... Tetibe ase mcm da dewasa da.... X mude remaja lagi ke??? huhu.... Owg kata, kalau 21 tahun, dah dapat kunci kebebasan... betul ke??? pada aku sama jerk kowt..... Bebas tak bebas jugak la... yang penting pandai jaga diri... kan... kan... kan.....

Semalam aku tertido cepat.. nak kate cepat sangat tak jugak.. dalam 11.45 or 11.50 gitu la... Dan dan la time tu nak tertido kan... laptop da la lupe nak tutup.... Bile dengar fon bunyi, ak dengar, tapi aku biarkan jerk.. ye la... mamai punye pasal kan... hahaha...Sory ye korang, bukan tak nak reply atau tak menghargai, tapi kengantukan yang amat sangat... atleast aku balas gak kan walaupun lambat..... After class pagi, kitorang lalu a5 dan mase tu ade event... pasal produk clinique... disebabkan mase 2 aku jalan ngan su yang memang hantu bab bab cam tu, aku pown ditarik skali unutk dgr ceramah pasal cara penjagaan wajah kite... yang paling best bile owang tu tanye, de btrhday sape sape tak hari nie... su dengan pantasnye jawab aku... owang tu soh aku ke depan tok nk makeupkan aku la kononnye, sebagai hadiah brthday.... huh, tak nak aku, malu aku..... so, dy panggil la owang lain, tp ape pown, yg bestnye, aku owang pertama dapat hadiah disamping dapat door gift lagi...

Balik class, ak call mak, ak call anak anak buah aku, ak call shima, faten, kak win...... rindu kat diorang semua.... mak wish brthday aku....... cume tak sempat nak call mak PG, aku takut mak bz sbb mak jage ah boy... rindu kat mak pg jugak..=(

Hari nie sempat masak bubur merah bubur putih, keropok lekor, then char kuew tiaw...... bubur tu aku masak dgn niat bagi bagi kat kawan kawan... so, aku bungkuskan dan bagi la kat bape owang kawan yang ade kat kolej.... tahun nie takde jemput sape sape datang kat uma macam tahun tahun lepas.... just ajak sue n makan bertiga ngan leen..... Ape pown, nk ucapkan terima kasih tak terhingga pada leen n su.... Thanks ye.....

Ape pown, untuk sape yang wish brthday aku hari nie.... THANKS YE KORANG..... Thanks atas ingatan tulus ikhlas..... n yang mendokan kesejahteraan aku jugak...... hehehee... Sayang korang sume....!! sedang sedang menanti saat habisnye call free, aku bermesej dengan seseorang yang tak patut aku mesej.... Ape la yang aku buat nie... Rindu nak dengar suara dy, tapi apakan daya.... hahahaha.. then mase tengah tengah bengong 2, dapat call dari seseorang... serius macam tak caya jerk mase r..... terus aku jadi macam nie...



Hahaha... bengong kan..... nak dengar suara owang lain, owang lain lak yang call... tak pe la... Dua dua aku SAYANG.... hahahaha.... Ape pown, thanks ye... walaupun mule mule wat aku rasa terkedu..... satu perkataan yang aku da lama tak dengar dan macam de sesuatu tak kene.... adekah seseorang itu telah membocorkan rahsia aku??? sebab hanya dy tahu ape yang aku hajatkan tok beberapa tahun nie.... Ape pown tak kisahlah.... Walaupun katanya hampir lupe brthday aku hari (sbnrnye sje je kn), atleast dy tak wish sehari selepas brthday aku macam tahun tahun yang lepas.... Thanks ye atas ingatan..... Sayang kamoo.... =)

Ape pown, aku happy sangat hari nie...... Mungkin permulaan baik bagi umo 21 tahun.. ape pown, smoga aku bertambang matang seiring dengan pertambahan usia..... Mudah mudahan pas nie aku menjadi owang yang lebih berguna kepada keluarga, bangsa dan negara.....

Sekarang nie, ape yang aku rasa...


dan pengakuan berani mati untuk mereka yang aku sayang adalah


Yeah, i still love both of you.... terima kasih kerana menjadi orang yang paling saya sayang selain family saya.... walaupun kini tak lagi bersama... tak kire la untuk mr or miss itu... thanks =)

yeah... walaupun selama nie aku tak berkata kata tentang perasaan, tapi ini la yang aku rasakan...




Maaf kerana saya tidak sempurna kerana semua manusia didunia ini tidak sempurna....


Andai kamu bukan jodohku, saya terima dengan hati yang terbuka, tetapi...


Ape pown, kite tetap boleh berkawan kan... hahahahahaa....

Ok la, sebelum aku merepek panjang panjang baek aku stop.. Da la nak tulis 1 entry pown smpai bersambung ke pagi nie gara gara tertido mase online... sudahnye tak tutup laptop... hehehehe... ape pown... THANKS KORANG SUME... SAYANG KORANG...

No comments: