Friday, November 25, 2011

CINTA

Assalammualaikum...

Hari nie nak kongsi satu ayat yang aku terbaca dalam satu page nie, memang penah dengar, tapi wat tak taw je sebelum nie, tapi hari nie macam tertarik lak...

Dalam bercinta, jangan bagi seratus peratus,  Sebab kadang-kadang kita je yang beriya-iya dalam perhubungan tu, walhal dia tak pun, Akhirnya, bila putus, kita yang rasa sakit. Macam palat dia punya sakit. Kalah Sakit 
Terpijak paku tekan.


Dan baru-baru nie, aku ada meminta nasihat daripada seseorang yang aku percayai dan boleh memberi sedikit sebanyak kata-kata tok aku buat rujukan atau pedoman..

Dalam satu perhubungan kita harus banyak bersabar dan berkorban, InsyaAllah, dari apa yang kita berkorban itu, kita akan nampak hasilnya dikemudian hari.  Bak kata pepatah, bersusah-susah 
dahulu, bersenang-senang kemudian ( pepatah nie, aku yang tambah..hahaha)


hahaha.. malam nie agak melalut cikit sebab tengah tak bape nak ok disebabkan makcik kipochi tu.... tak pasal-pasal aku da kene marah ngan  Mr Aishiteru.. Mangkuk ayun betol..... WTFish... Ingat aku hadap sangat muke ko mak cik kipochi, aku pown kalo boleh tak hingin nak g tempat ko, kalo tak pak cik jaga tadi soh tengok barang kat citu, takdenye aku nak nampak ko.... wat spoil mood aku nak berjalan jerk tadi.

Ape pown, aku sangat setuju dengan dua kata-kata diatas... Tak salah menyayangi seseorang, tapi bukan seratus peratus... aku nak cuba buat macam tu sebab sebelum nie , kalo aku sayang orang, memang sayang gile gile, tapi akhirnya aku yang kecewa bagai nak mati.....

Ape pown, buat mereka mereka yang sentiasa menyokong aku, terima kasih diucapkan,.. terutama sekali pada My Adviser... Thanks a lot... kata-kata kamu banyak membantu dalam membuat keputusan... Ape pown yang akan terjadi, aku tak akan mengalah, aku akan dapatkan balik apa yang perlu.... Aku tak akan sekali kali mengalah begitu sahaja... ;-)

1 comment:

Nabiel said...

zaman skrang nie ssh nk percayakan org 100% kan?huhuhu

p/s:jum tlg komen dan like entry nie GADGET IMPIAN SAYA