Wednesday, November 30, 2011

STRUGGLE

Assalammualaikum...

Patutnye tak boleh nak update blog sebab tengah struggle dengan 

Ok, memang saat-saat nie sangat tension ok... 2 assignment nak kene hantar minggu nie dan 3 lagi assignment yang menanti.... Banyak tak? Aku da rase otak aku memang da tepu dan semalam, aku hanya tido 1 jam, tu pun sebelom tido, aku tak boleh nak buat ape ape... Pas bangun tido baru le ade idea nak buat... Ok, ak memang jenis tak bole wat assingnent siang kecuali kalo due date dia hari nie jugak...!! muahahahaha....

So, kepada kawan kawan yang sedang mengalami perkara yang sama cam aku, gud luck ye.... Tok exam jugak nanti... Walaupun sem nie aku memang sangat sangat banyak main main, tapi bab assignment, aku memang nak wat yang terbaik, dan tak nak hantar lambat dari due date yang diberikan (ALhamdulillah, setakat nie tak pernah terjadi lagi.)

Sem depan da masuk final year, so mesti lagi hebat dari nie, hebat dari test, exam, assignment.. Bile dengar kawan kawan yang da masuk final year tu macam mane, tetibe jadi seram... Ya ALLAH, berikanlah kami kekuatan dan permudahkan jalan kami untuk berjaya setanding dengan usaha kami.....

Untuk kawan-kawan yang ade problem nak-nak yang berkaitan dengan asyik berjumpa kak siti ( kalo budak kolej nie taw la nape kene jumpe kak siti), bersabar ye.... Aku pown kene gak perkara yang sama....Kenapa la pihak pengurusan nie suke cakap lain, then beri lain kan.... Tapi yang pastinya aku tak taw nak cakap macam mane dengan akak aku... kesian kat dia.... Da la sebelum nie dia de kejdian yang tak diingini berlaku.... Hope aku ada kekuatan tok terus terang kat akak aku... tapi dalam fikiran aku sekarang nie, nak keje part time je rase.. tapi akak aku bagi ke??? aishhhh

Untuk seseorang, give me 1 year.. only 1 year... then evrthing will be ok... Bak kate kamu  1 tahun tu tak lama, so,bagi saya masa 1 tahun untuk betul betul serius dan saya akan dapatkan ape hak saya dulu. Tekad da nie.. muahahaha.... So, sekarang nie, nak tumpu pada study dulu, nak nak tahun depan da final year... serius takut.... 

No comments: