Thursday, November 10, 2011

KERJA GILA

Assalammualaikum

Hari nie tak nak taip panjang-panjang sebab tengah penat + ngantok sebab semalam tak tido nak siapkan case study, then balik class tadi terus gerak ke satu tempat.... Ape pown, nak cakap hari nie aku da wat satu 

KEJE GILER...!!!!

Pergghhh... mmg btl2 keje giler la.. da la g sane jauh- jauh, siap boleh lakukan penyiasatan lagi... Naseb baik adik tak jadi ikot... kalau adik ikot tadi, aku tak rasa yang aku leh wat keje giler tadi tu.. hahahaha.... Yang turut jadi peneman adalah Sue, ika and diyana... Hahhaa.. anyway, thank sye korang, tak pasal - pasal terlibat sama dalam keje giler nie.... Su cakap, kalo nak wat lagi, ajak dy, dy mmg suke bab-bab cam tu.... hahaha

Tapi, yang tak bestnye, bile da lepas perkara tu, tetibe jadi teringat..... Nak-nak mase kene balik sorang ke muar, da la da malam, lagu kat radio pown macam menyentuh jiwa jerk.... Ttibe terpikir sesuatu... Aishhh... pe la yang aku buat nie.... Ape pown, macam biase, kalo aku nak taw sesuatu, aku akan pikir dan buat sampai dapat walaupun ianya kerja giler.... hahahaha

No comments: